Biyografi

İlkokul, ortaokul ve Lise: Konya da Tamamladı

1984-1990 yılları arasında  Ege üniversitesi Tıp Fakültesini bitirerek Tıp Doktoru oldu.

1990-1992 yılları arasında Siirt  Pervari Devlet hast  mecburi hizmet tamamladı.

1992-1996 yılları arasında Fırat Üniversitesi Tıp fakültesini bitirerek İç Hastalıkları Uzmanı Oldu.

1996-1997 Yılları arasında Zonguldak Devrek Devlet Hast de İç Hastalıkları mecburi hizmetini tamamladı

1997-2000 yılları arasında Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Gastroenteroloji eğitimi alarak Gstroenteroloji Uzmanı Oldu.

2000-2023 yılları arasında Sağlık Bilimleri Üniversitesi İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesinde Gastroenteroloji Uzmanı olarak çalıştı.

2000 yılında Tepacik Hastanesindeki İlk ERCP’yi ,özofageal ve kolonik stent takılması, Akalazya pnomatik balon dilatastonu ve Botox uygulaması işlemlerini yaptı.

2023 yılında emekli oldu.

Özellikle Girişimsel Gastroenteroloji alanında çalıştı. Her türlü endoskopik (Gastroskopi-Kolonoskopi) işlem yanında özellikle ERCP (Endoskopik Retrograd kolanjiopankreatografi) ile ilgilendi. Bunun yanı sıra gastrointestinal sistem darlıklarında dilatasyon ve stent yerleştirilmesi ile uğraştı. Akalazya Botox uygulaması, Gastrik ve anal Botok uygulamaları yaptı. Gastrik balon yerleştirilmesi işlemlerini yaptı.

İltihabi Barsak hastalıkları (Ülseratif Kolit ve Crohn Hastalığı) üzerinde çalıştı.

Kronik Karaciğer Hastalıkları ( Viral Hepatit B-C Otoimmun Karaciğer hastalıkları PBS (Primer Bilier Kolanjit) Sklerozan Kolanjit Vb üzerinde çalıştı hastaların takip ve tedavilerini düzenledi.

04/06/1967 de doğdu. Evli. Bir Erkek bir kız çoçuğu var.